forum.easyvoice.pl :: Zobacz temat - Co to za głos?

EasyVoice

prosto o głosie

Co to za głos?
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.easyvoice.pl Strona Główna -> PYTANIA DO EKSPERTA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kiwid

PostWysłany: Wto Maj 17, 2011 13:56     Temat postu: Co to za głos? Odpowiedz z cytatem

Witam,
jestem zielony w temacie i potrzebuję pomocy. Chcę zacząć pracę nad swoim głosem. Na początek chciałbym poprosić o określenie jakim głosem dysponuję. Zrobiłem taki test przy użyciu programu Praat, nagrywając kolejno do,re,mi,fa,so,la,si,do. Oto co mi wyszło:

1. do - 117 Hz
2. re - 132 Hz
3. mi - 154 Hz
4. fa - 179 Hz
5. so - 187 Hz
6. la - 209 Hz
7. si - 233 Hz
8. do - 255 Hz

Czytając tekst osiągam 130Hz-160Hz.

Co to za głos?

PS. jestem mężczyzną lat 26
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
last_child

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 10:08     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nagraj sie i wyslij a nie hercami podajesz. powiedz coś normalnie, tak jak mówisz z rana przeczytaj jakis tekst i bedzie wszystko wiadomo Smile
Powrót do góry
kiwid

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 13:06     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

last_child napisał:
nagraj sie i wyslij a nie hercami podajesz. powiedz coś normalnie, tak jak mówisz z rana przeczytaj jakis tekst i bedzie wszystko wiadomo Smile

http://w372.wrzuta.pl/audio/2e1ooN7ajvQ/glos_26_lat
Powrót do góry
Pemi

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 18:25     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tenor

Jeżeli masz jakiś problem, lub nie możesz czegoś znaleźć, napisz, chętnie pomogę Wink

http://www.youtube.com/watch?v=9ndWkMP5qUU
proszę o komentarz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kiwid

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 19:25     Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy nie brzmi trochę gejowsko?
Powrót do góry
Patrycjaaricia